خرید فروش ورق سیاه ساختمانی و صنعتی

مرکز تخصصی خرید و فروش ورق های سیاه صنعتی و ساختمانی , فروش انواع میلگرد، تیرآهن

خرید فروش ورق سیاه ساختمانی و صنعتی

مرکز تخصصی خرید و فروش ورق های سیاه صنعتی و ساختمانی , فروش انواع میلگرد، تیرآهن

ساعات کاری ما هر روز از ساعت 8 الی 5 بعد از ظهر .
مدیر فروش:
خانم مهندس نجاتی
تلفن تماس:
031-33133
همراه:
09132311293
کانال تلگرامی آهن نوین:
@ahannovin
آدرس:
اصفهان - سه راه سیمین - مجتمع پردیس-طبقه 6 - واحد 23

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میلگرد

هفته گذشته میلگرد صادراتی ترکیه نزولی بود و از 485 تا 490 دلار به 478 تا 485 دلار هر تن فوب رسید. تقاضای محصولات نهایی فولادی نیز کم است فعالان بازار میلگرد هم انتظار دارند قیمت ها ارزان تر شوند. میلگرد صادراتی سی آی اس نیز 467 دلار هر تن فوب و در ثبات بود.

در بازار داخلی چین قیمت میلگرد در ثبات نسبی بوده 601 تا 608 دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد. میلگرد صادراتی چین حدود 5 دلار رشد هفتگی داشته 537 دلار هر تن فوب ثبت شد.

در بازار داخلی اروپا میلگرد در 525 یورو هر تن درب کارخانه ثبات داشت.  در بازار امریکا نیز میلگرد  از  708  دلار به 695 دلار هر شورت تن درب کارخانه کاهش داشت.

جهت دریافت آخرین قیمت میلگرد با شماره 33133-031 تماس بگیرید .

ادامه گزارش ...

  • علی بیگی
  • ۰
  • ۰

انواع نبشی :

نبشی یکی از پر مصرف ترین نوع پروفیل های ساختمانی می باشد که انواع نبشی بصورت ترکیبی و جداگانه در سازه های فلزی به کار می رود. نبشی به ابعاد ۵ تا ۱۵ سانتی متر را جهت بکارگیری در اتصالات پل ها به ستون ها و یا تیرآهن ها به بیم های باربر و اتصالات ستون ها به صفحات در فندانسیون و همچنین جهت ساخت ستون و خرپا به کار می رود .

دسته بندی نبشی :

نبشی ها به دو گونه کلی دسته بندی می شوند :

نبشی پرسی : نوعی نبشی است که ابتدا بصورت یک تکه ورق با طول ۶ متر بوده که از وسط عرض ورق،خم شده و به شکل نبشی در می آید

نبشی فابریک: از همان اول پروسه تولید،به شکل نبشی،از خط تولید خارج می شود.

دو مشخصه اصلی نبشی عبارت اند از :

۱- اندازه بال نبشی

۲- ضخامت نبشی

بعنوان مثال نبشی ۴۰*۴۰*۴ یعنی اندازه بال ها ۴۰*۴۰ است و ضخامت هر بال ۴ می باشد.نبشی ها از نمره ۳ شروع و تا نمره ۲۰ ختم می شوند. نحوه محاسبه تقریبی وزن نبشی فولادی با استفاده از فرمول بصورت زیر می باشد :

اندازه بال نبشی*طول نبشی*ضخامت نبشی*۷۸۵۰*۲

در فرمول بالا،واحد اندازه بال،طول و ضخامت نبشی،بر حسب متر بوده و وزن حاصل،بر حسب کیلوگرم می باشد.

نبشی گالوانیزه :

نبشی گالوانیزه قطعه آهنی است که با روی پوشانده شده است. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، زنگ می زند و اکسید نمی شود . در نبشی گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی ساختن می‌شود که در آن روی به عنوان آند و آهن به عنوان کاتد به کار می‌رود .

روی در آند اکسید می‌شود چون فلزی پست‌تر یا فعالتر از آهن است و حائز پتانسیل احیاء نازل تر از آهن است و پتانسیل اکسید گسترده تر از آهن دارد .از نبشی گالوانیزه در مکان هایی که احتمال اکسید شدن آهن و زنگ زدگی آن می رود ، استفاده می شود .

کاربرد نبشی :

نبشی کاربردهای متنوعی دارد که از جمله این کاربردها می توان به کاربرد در عضو بادبندی ، ساخت خرپا ، سازه های LSF دکل های انتقال نیرو وانواع قاب های فلزی به کار رفته در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی اشاره نمود. در این مقاله به بررسی نحوه اتصال نبشی به عضو اتصال پرداخته شده است .

عضو اتصال در این مقاله سپری در نظر گرفته شده است . این مدل سازی با استفاده از نرم افزار اجزای محدودی ABAQUS انجام گرفته است و در آن ظرفیت باربری نبشی در حالت های مختلف اتصال بررسی شده و نتایج به دست آمده، با نتایج محاسبات آیین نامه ای ظرفیت باربری تک نبشی به روش های LRFD و ASD مقایسه گشته است.

یافتن بهینه ترین حالت اتصال و استفاده از آن باعث افزایش ضریب اطمینان میگردد و به این ترتیب ایمنی سازه ها بدون افزایش اندازه مقاطع وتنها با استفاده از فرم بهینه اتصال افزایش خواهد یافت . از سوی دیگر دراین مقاله،نقاط تمرکز تنش نیز برای هر حالت اتصال معرفی شده اند .

با شناسایی نواحی این نقاط پر تنش و تقویت این محل ها،میتوان بدون افزایش اندازه مقاطع،ایمنی سازه را با هزینه ای بسیارناچیز افزایش داد . بهینه ترین حالت اتصال ، حالتی است که در آن ورق اتصال با هر یک از بال های نبشی ، یک زاویه 54 درجه بسازد و ورق ها به گونه ای قرار گیرند که مراکز ثقل نبشی و ورقهای اتصال همراستا با یکدیگر و بر روی یک خط فرضی استقرار یابند.

در سازه های متعارف فولادی، اتصالات تیر به ستون معمولا با فرض صلب کامل یا مفصل ایده آل طراحی می شوند، اما بیشتر اتصالات واقعی تیر به ستون ، رفتاری مشابه اتصالات نیمه صلب دارند. یکی از انواع اتصالات متداول در سازه های فولادی، اتصال یا نبشی جان و ورق جان می باشد که در صورت تقویت نبشی یا ورق اتصال، اتصال از نوع ساده به سمت اتصال نیمه صلب سوق پیدا می کند.

در این تحقیق، به منظور بررسی و مقایسه رفتار غیر خطی اتصال با نبشی جان و ورق جان 8 نوع مختلف از این دو نوع اتصال، به روش اجزا محدود با استفاده از نرم افزار ANSYS، آنالیز شده اند. تغییر شکل اجزای اتصال و توزیع تنش ها و همچنین تاثیر پارامترهای همچون ضخامت ورق و ابعاد عضو اتصال در درجه گیرداری اتصال مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه با تشکیل جداول عددی و بررسی های لازم، نتایج بدست آمده مورد ارزیابی قرار گرفته است.

نبشی  در بازار ایران :

نبشی هایی که در بازار ایران موجود است هم از تولیدات داخلی می باشد و هم به مقدار فراوان از کشورهایی چون روسیه و اکراین وارد می شود. نبشی ها از سایز ۲ تا ۲۰ دربازار موجود می باشند.

جهت مشاوره و خرید انواع نبشی با شماره 33133-031 تماس بگیرید .


ادامه مطلب ...

  • علی بیگی
  • ۰
  • ۰

ورق سیاه ST52 دراصفهان

قیمت ورق سیاه ST52 در تاریخ 26 فروردین ماه 1398


ورق سیاه ٦میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت 6400

ورق سیاه ٨ میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت 6350

ورق سیاه ١٠میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت  6350

ورق سیاه ١٢میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت   6350 

ورق سیاه ١٥میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت  6400


🔷بارگیری اقلام فوق از اصفهان می باشد .

تلفن مشاوره و فروش 33133-031 داخلی 103 خانم نجاتی

  • علی بیگی
  • ۰
  • ۰

قیمت ورق سیاه ST37 در تاریخ 26 فروردین ماه 1398


ورق سیاه ٦میل ST37 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان قیمت 6400

ورق سیاه ٨میل ST37 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان قیمت 6350

ورق سیاه ١٠میل ST37 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان قیمت 6350

ورق سیاه ١٢میل ST37 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان  قیمت 6350

ورق سیاه ١٥میل ST37 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان قیمت 6400

🔷بارگیری اقلام فوق از اصفهان می باشد .


ورق سیاه  20 میل  اکسین اهواز   

ورق  سیاه 25 میل  اکسین اهواز   

ورق سیاه 30 میل  اکسین اهواز   

ورق سیاه 40 میل  اکسین اهواز   


تلفن مشاوره و فروش 33133-031 داخلی 103 خانم نجاتی

  • علی بیگی
  • ۰
  • ۰

ورق روغنی و ورق سیاه که تحت عناوین ورق های فولادی نورد سرد و نورد گرم نیز شناخته می شوند، دو نوع متریال فولادی بسیار مهم و پرکاربرد در صنایع هستند. بیشترین سازه هایی که در زندگی روزمره با آن ها رو به رو هستیم از انواع ورق فولادی ساخته شده اند. ورق روغنی یا ورق فولادی نورد سرد به روشی متفاوت از ورق نورد گرم تولید می شود.

ورق سیاه :

ورق فولادی نورد گرم این نوع ورق با توان کششی متوسط , نقطه مقابل ورق روغنی، ورق های نورد گرم قرار دارند. برای تولید ورق سیاه، فولاد در دمایی بالاتر از دمای کریستالیزاسیون، حدود ۱۷۰۰ درجه فارنهایت حرارت داده می شود. در این دما، فولاد به راحتی تغییر شکل می دهد و می توان آن را به ابعاد و اندازه های متفاوت درآورد. به این ترتیب، ورق های سیاه در مقایسه با ورق روغنی، قیمت کمتری دارند.

توان کششی و تحمل فشار ورق سیاه در قابل ورق روغنی، مقادیر پایین تری دارند. از ورق های فولادی نورد گرم در ساخت سوله های صنعتی، مخازن، پروژه های ساختمانی و … استفاده می شود.

مشتریان ورق سیاه کسانی هستند که کیفیت ظاهری محصول برای آن ها اهمیت چندانی نداشته و بیشتر استحکام و ویژگی های مکانیکی محصول مد نظر آن ها می باشد

ورق روغنی :

ورق روغنی در صنعت به روش نورد سرد تولید می شود؛ در این روش، فولاد مورد نظر در دمای پایین تر از نقطه کریستالیزاسیون فولاد حرارت می بیند؛ در مرحله بعدی، ورق سرد به صورت رول در می آید. این روش تولید، منجر به تولید ورق های فولادی با توان کششی فوق العاده می گردد. از ورق روغنی برای ساخت مصالح ساختمانی استفاده می شود. مهمترین موارد کاربردی ورق نورد سرد شامل قطعات خودرو، متریال ساختمانی، لوازم خانگی و … هستند؛ این ورق ها دارای قابلیت جوشکاری و رنگ آمیزی می باشند.

قیمت ورق های سرد اعم از ورق روغنی و ورق گالوانیزه دو برابر قیمت ورق سیاه می باشد. علت این امر این است که فرایند تولید ورق سرد نسبت به ورق گرم پیچیده تر می باشد.


آهن نوین نماینده فروش ورق سیاه و ورق روغنی جهت مشاوره وخرید با شماره 33133-031 تماس بگیرید . 


ادامه مطلب

  • علی بیگی
  • ۰
  • ۰

تولیدکنندگان فولاد

  • علی بیگی