خرید فروش ورق سیاه ساختمانی و صنعتی

مرکز تخصصی خرید و فروش ورق های سیاه صنعتی و ساختمانی , فروش انواع میلگرد، تیرآهن

خرید فروش ورق سیاه ساختمانی و صنعتی

مرکز تخصصی خرید و فروش ورق های سیاه صنعتی و ساختمانی , فروش انواع میلگرد، تیرآهن

ساعات کاری ما هر روز از ساعت 8 الی 5 بعد از ظهر .
مدیر فروش:
خانم مهندس نجاتی
تلفن تماس:
031-33133
همراه:
09132311293
کانال تلگرامی آهن نوین:
@ahannovin
آدرس:
اصفهان - سه راه سیمین - مجتمع پردیس-طبقه 6 - واحد 23

پیشینه و حضور مستمر آهن نوین در قلب بازار آهن ایران ، شناخت کاملی را از خود به مشتریان داده است ، مشتریانی که جز شخصیت اصلی آنها حس وفاداری است و ما را بر آن داشت تا در مقابل این حس ، جلب رضایت آنها جزویی از الویت های ما باشد.

و چرا آهن نوین..

 1-ارائه ی فاکتور رسمی

یکی از امتیازات مجموعه ی آهن نوین ارائه فاکتور رسمی به قیمت فروش بدون دریافت هیچ هزینه اضافی است.

2-مدیریت بالای زنجیره تامین آهن نوین:

در زنجیره تامین ما تولیدکنندگان ، همکاران ، عمده فروشان و مجموعه های خدمات آهن حضور دارند. به شکلی که برای تامین نیاز مشتریان ازتمام توان اعتباری و ارتباطی استفاده می شود تا مشتریان عزیز به نیاز خود دست یابد.

3-حضور در قلب بازار آهن ایران و تامین دست اول کالا:

استان اصفهان به جهت وجود دو مجموعه بزرگ فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان توانسته است ؛ بالاترین میزان تولید آهن ، فولاد  و همچنین با کیفیت ترین محصولات را در ایران به خود اختصاص دهد. ارتباط تنگاتنگ مجموعه آهن نوین با این دومجموعه جایگاه ویژه ای در بین همکاران به وجود آورده است. به صورتیکه همگان برای استعلام قیمت و خرید با این مجموعه در ارتباط هستند. از ویژگی های بارز واحد تامین  آهن نوین تضمین اصالت و سلامت کالا فروخته شده می باشد.

5-سرعت بالای تحویل:

مجموعه آهن نوین سالهاست که با شرکت های حمل ونقل روابط کاری و قراردادی دارد. طیف وسیع همکاران در زمینه حمل ونقل کالا ، این فرصت را برای ما فراهم کرده  که بتوان مناسب ترین قیمت و توانمند ترین مجموعه را در لحظه برای ارسال بار انتخاب کنیم.

6-مشتری مداری:

شعار «مشتری، پادشاه است»، شعار مجموعه آهن نوین درمعرفی سبک مشتری مداری خود است، به این معنا که همان‌طور که به پادشاه احترام می‌گذاریم و سعی در جلب رضایت او داریم، باید با مشتری نیز چنین برخوردی داشته باشیم. اعتقاد داشتن به این واقعیت که همیشه حق با مشتری است یک اصل مهم در اصول مشتری مداری ما می باشد. 

7-دسترسی به آخرین تحولات بازار آهن:

در بخش اهن داغ شما می توانید در جریان آخرین رویداد های بازار قرار بگیرید. ما برای مخاطبین خود این فرصت را فرهم آوردیم که با نگرش ها و تحلیل های ما در بازخورد با بازار آشنا شوند.  تحلیل هایی که در نگاه مخاطبین ما با واقعیت های بازار همسان و قابل اتکا است. 

8-تیم اجرایی قوی:

ما در مجموعه آهن نوین بهترین ها را در کنار هم جمع آوردیم تا بهترین کیفیت ارتباطی و توانمندی اجرایی برای مشتریان عزیز فراهم آورد.نیروهای خلاق و توانمند و همچنین مدیران خوش فکر پیکره سازمان ما را شکل داده است تا بموجب این پشتوانه فروشی همراه با رضایت برای مشتریان بسازیم. کارشناسان فروش آهن نوین به مثابه چراغی در مسیر پاسخ به نیاز مشتریان هستند تا با مشاوره های خود مشتریان را در امر خرید راهنمایی کنند.

 9-داشتن سبد تخصصی کالا در صنعت آهن:

آهن نوین مرجع تخصصی ورق های صنعتی و ساختمانی در ایران است. همکاران ما حتی همکارانی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می کنند برای تامین ورق سیاه صنعتی و ساختمانی با این مجموعه تماس گرفته و استعلام قیمت می کنند.